فیلم توهین علی مطهری {نماینده مجلس } مطهری با خود قرص ضد بارداری به دانشگاه می برد

فیلم توهین علی مطهری {نماینده مجلس } مطهری با خود قرص ضد بارداری به دانشگاه می برد

 

تنماینده مجلس تا چه اندازه می تواند فاقد شعور  باشد ؟؟؟
عل مطهری نماینده اصلاح طلب مجلسو وکیل ملت  که اتفاقا بیش ار هر کسی و چیزی ادعای دغدغه فرهنگی و ازادی شهروندی و .. را دارد در پاسخ به سوال دختر دانشجو می گوید : .من برای شما قرص ضدبارداری هم دارم …
البته بعید نیست درجیب اقای مطهری  قرص ضدبارداری وتاخیری و … …باشد .بالاخره وقتی وزیر فرهنگی چند زن دارد ..ان یکی وزیر فرهنگ به علت ارتباط با دختری مجبور به استعفا میشود   ..مدیران وزارت نفت ۱۶ نفری اسیر یک پرستو میشوند ..ان یکی زنش را تیرباران می کند …حتما امثال مطهری همیشه مجهز به ابزار کار (قرص …)هستند چون کارشان ظاهرا فقط با پرستوهاست.

اما به راستی چه چیزی به نماینده ملت چنین جراتی را می دهد که گستاخانه به ولی نعمت خود توهین کند ؟

مگر دانشجوی مملکت به مطهری چه گفته است ؟ البته فراموش نکرده ایم که در پاسخ به شهروند دیگر که به ایشان گفته بود شما بهتر است به جای مسائل اخلاقی از علت گران شدن گوشت و رسیدن قیمت به بالای ۱۰۰ هزار تومان صحبت کنید چگونه به ان شهروند توهین کرده بود .ظاهرا ان هم وطن می دانست که مطهری چیزی از فرهنگ و اخلاق نمی داند و صد البته در خصوص اقتصاد

مطابق ماده ۶۰۸ از کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی تعزیرات،توهین به افراد از قبیل فحاشی و استعمال الفاظ رکیک چنانچه موجب حد قذف نباشد به مجازات شلاق تا ۷۴ ضربه و یا پنجاه هزار ریال تا یک میلیون ریال جزای نقدی خواهد بود.

البته اقدام جنابعلی مطهری وکیل ملت میتواند موجب حد  قذف باشد اما در هر حال عمل ایشان مصداق بارز ماده ۶۰۸ قانون مجازات و مستوجب شلاق می باشد ولی سوال اینجاست ؟؟

ایا امکان شکایت از امثال ایشان وجود دارد ؟؟ یا باز بهانه مصونیت نمایندگی مانع احقاق حق خواهد شد

چرا باید نمایندگان به خود اجازه توهین به ملت را بدهند ؟؟هنوز توهین ان به اضطلاح نماینده در گمرک فراموش نشده است

ظاهخرا نمایندگان و مسولین خود را موظف به پاسخ نمی دانند و خود را برتر از مردم میبینند …به راستی ایا در کشورهای دیگر هم نمایندگان چنین گستاخند ؟؟

#مطهری #توهین @مجازات_توهین ۳مجازات_توهین #علی_مطهری #توهین_علی_مطهری  #وکیل  #ماده_۶۰۸قانون_مجازات  #مصونیت_نمایندگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *